Re: Jaki akcelerator do PIII 1,2 GHz ?

Autor: Heraklit (wet_12_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 09:06:13 MET

Był 25 luty (środa) gdy w pocie czoła o godzinie 05:16 *Sander* napisał(a):

> GF3Ti200/500 lub R9000/R9200.

> Napisał wyraźnie, żeby się nie marnował przy tym CPU.
> Proponujesz mu grafę do kompa 2 x szybszego niż ma.

 Eee, nie przesadzaj, nie sprecyzował do jakie kwoty i do jakich
zastosowań. Założyłem, że będą to raczej gry i to nowsze, a poza tym
"stosunek ceny do wydajności" (o czym również pisał) Radeon'a 9500 jest na
tyle atrakcyjna, że wart jest polecenia. Atutem jest również moc, która
wystarczy jeszcze na jakiś czas.

--
z pozdrowieniami
Heraklit