Re: Nowa karta grafiki (nie do gier) ...

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 08:53:33 MET

> IMHO tylko Matrox, choć ja na swoją kartę w domu nie narzekam (zajmuję
> się dorywczo grafiką i animacjami na potrzeby reklamowe) w połączeniu z
> LCD Samsunga 172B można nawet pograć.

Dzięki za odzew.

Tak, wiem, że moje oczekiwania spełniłby jakiś Matrox ale dość rzadko te
karty widzę w ofertach oraz gazetowych recenzjach stąd nie za bardzo znam
ich możliwości szybkościowe. Z kolei będąc dość zadowolonym użytkownikiem
ATI Rage 128 (o której pisałem) domyślam się że nie jest to jedyna ATI o tak
dobrym obrazie. Ma ona jeszcze jeden atut: chłodzenie za pomocą samego
radiatora co nie wzbudza dodatkowego hałasu.

Wkurza mnie lekko, że wszelakie rankingi największą wagę przykladają do
szybkości kart olewając z lekka użytkowników którzy chcą mieć przede
wszystkim dobry obraz 2D. Stąd ten post.

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl