Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Zyggmunt (zyggyygntmamejlanapanoramiefirm-pf_at_tralalal.du)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:06:47 MET

> To cos innego tez tam wkrecaja?

zwróć po prostu uwagę na ten detal - dobre
zasilacze ModeComa to te produkowane przez FSP (Fortrona)
czyli 300gt, 350gtf i taka drooga 350tka z 12cm
wiatrakiem :)

> Szybszy z pewnoscia, ale z tymi plytami pod AMD to znowu bym musial
> pomyslec co wybrac. MSI jakos u mnie stoi ponizej Gigusia i Asusika.

to może Gigabyte VT600L
http://www.gigabyte.com.tw/MotherBoard/Products/Products_Spec_GA-7VT600-
L.htm
[asus u mnie stoi baaardzo nisko :}]

> Heh.. no rzecz wiadoma, ale cennowo akurat w tym zestawie co
> zaproponowalem sie wiecej nie zmiescilo.

za ~200zł można dostać całkiem mocnego Durona, wtedy
zostanie więcej $ na pamięć, która
się naprawdę może przydać :)

> Chyba nie ma nic tanszego zgodnego z DX9 o podobnej wydajnosci. A
> poza tym osobiscie akurat czytalem jak polecano te karte, wiec chyba
> zle nie jest.

http://twojepc.pl/artykuly.php?id=radeon_9500_pro_9700&jedna_strona=1
- przeczytaj i nie grzesz już więcej ;D
(zabytkowe gf4ti4200 wygrywa z tą kartą w każdym teście?)

no i:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=nvidia_geforce_5200&jedna_strona=1
( >> http://twojepc.pl/html/nvidia_geforce_5200/wyd2.png
gf3ti, r8500/9100 i r9000pro są godne uwagi :))

pozdrawiam!