Re: P4 3.2 GHz po 999zł + vat

Autor: Marekkowalek (Marekkowalek_at_moj.ci.on.moj)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:22:16 MET

On Tue, 24 Feb 2004 17:29:21 +0000, Łukasz Ledóchowski wrote:

> Jestem pewien, że nie tylko i wyłącznie. Zaśmiecanie grupy cenami
> sprzętu ma znikomą wartośc. Jak ktoś chce poznać ceny to sobie
> sprawdzi...

Pisanie takich bzdur jakl te wyżej też zaśmieca grupe.
A tej ceny sobie nie znajdzie. Bo nie będzie tej informacji w kulawym
komputroniku czy innym tego typu miejscu. Dla kogoś, kto się nosi z
zakupem tego procesora jest to cenna informacja - po pierwsze, ze
planowany będzie ruch w dół, po drugie - wie po ile sprzedawca kupuje i
daje mu karte do negocjacji.
EOT bo mnie juz nudzi pisanie tobie prawd oczywistych.