Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 19:04:15 MET

Użytkownik "Zyggmunt" <zyggyygntmamejlanapanoramiefirm-pf_at_tralalal.du> napisał w
wiadomości news:MPG.1aa50cf76392a260989735_at_localhost...
> o ile z zasilaczem Modecom'a "made by fsp group"
> to OK :)
To cos innego tez tam wkrecaja?

> wiesz - Athlon 1700+ jest szybszy
> od Celka 2.2 więc:
> kup Athlona 2000+ [1666 Mhz, poniżej 300zł]
> i do niego MSI kt6 [wiele wersji - zaczynają się od 305zł]
Szybszy z pewnoscia, ale z tymi plytami pod AMD to znowu bym musial
pomyslec co wybrac. MSI jakos u mnie stoi ponizej Gigusia i Asusika.

> jak kubita lubi mieć kilka rzeczy otwartych na raz
> i systemem ma być XPek to lepiej od razu 512MB :)
Heh.. no rzecz wiadoma, ale cennowo akurat w tym zestawie co
zaproponowalem sie wiecej nie zmiescilo.

> reszta, może poza:
> wydaje się sensowna
> [co do drukarki : sprawdź pojemność zbiorniczków - mogą
> być naprawdę małe... i drogie :|]
Owszem przyznaje, ze ogolnie HP odnosnie tuszy oryg. jest drogie, ale
jakosc jednak jest zupelnie inna, a jakby co to zawsze mozna pojemniczki
napelniac.

> [co do grafiki: jest stosunkowo droga
> i nie generalnie nie słyszy się żeby ktoś toto polecał
> - w przeciwieństwie do legendarnego r9500pro czy r9700 :]]
Chyba nie ma nic tanszego zgodnego z DX9 o podobnej wydajnosci. A
poza tym osobiscie akurat czytalem jak polecano te karte, wiec chyba
zle nie jest.

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl