Re: Czyzby feralna seria dyskow firmy Maxtor (6Y120PO) ?

Autor: Swirnik (swirnik_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 19:32:09 MET

> Co wy na to ? Jestem ciekawy Waszej opini m.in. co do glosnosci mojego
> dysku. Dysk nagrywalem mikrofonem, ktory wisial 5 cm nad obudowa komputera z
> przodu.
>
> Pozdrawiam i czekam na Wasze ewentualne uwagi

Uwazam ze zarowno MSI jak i Maxtor sa producentami bardzo
bardzo dobrych podzespolow ale rzeczywiscie wg. mojego
doswiadczenia IMHO swietne naprawde swietne HDD Maxtora
czasami nie za bardzo chca pracowac z swietnymi, naprawde
swietnymi plytami MSI - chodzi np. o wspolprace Maxtor HDD
SATA z plytami MSI KT6 Delta.

Moze gadam glupoty ale mam takie doswiadczenia po zlozeniu
ostatnio kilku zestawowo zawierajacych powyzsze podzespoly.

Swirnik