Proszę o ocene zestawu- do biura.

Autor: PARKER (adamparker_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 19:33:40 MET

Ponieważ stary PII 333 nie wyrabiał juz w biurze postnowiłem go
odswieżyć.Mam tam pamięci SDRAM 2x64 i 1x128 PC 100. Dlatego zakupiłem
płyte Abit KT7A ver 1.3 i do tegu Durona 1600 MHz . HDD zostaje ze
starego kompa - Samsung 20 GB . Grafika - Radeon 9000 HIS Excalibur.
Bałem się brać AGPx 8 co by nie było "za nowe" do płyty Abita. Do tego
zasilacz HuntKey BS 3000 300 W i nowa obudowa. Zastosowanie typowo
biurowe + troszkę internetu. Proszę o ocene - martwię się czy nie bedzie
się to wszystko gryzło . Budżet był ograniczony. CD i FDD też idą ze
starego kompa. System - ma być Win XP ale może lepiej Win 2000 czy Me ?