Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 19:19:14 MET

Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf75_at_ky.jc.cy> napisał w wiadomości
> Na obywatelu "Qgar" <qgar_at_interia.pl> okarżonym w sprawie
> news:c1ecsm$rbj$1_at_korweta.task.gda.pl SB wymuiło natępujące zeznania...
> AMD Athlon XP 2800+ [Barton]
Oj cena, cena... na plytce zaoszczedze 50PLN do procka bym musial
dolozyc 400PLN.

> 2x 256 DDR400 Kingston
2x to rowniez pieniazki 2x

> ja bym wziął LG...
Jesli chodzi o nagrywarke to roznic wiekszych nie widze, ale DVD wydaje
mi sie dziebko lepsze LG.

> imo niepotrzebne;) jak się ma CDRW...
Ale jak sie ma zachowane savy gry na FD to raczej potrzebne.

> imo: WD Caviar JB 80GB albo Seagate Baracuda 120GB na S-ata
Czy warto juz sie calkiem przesiasc na SATA? Troszke jeszcze toto w
stadium przejsciowym jest. To takie zlacze ma, to takie...

> imo kupiowanie za takie pieniądze zestawu do domu, i kierując się przy tym
> tylko sentymentami to-bez urazy- głupota... ok, rozumiem: masz sentyment do
> Intela, to kup sobie P100MHz i postaw na półce;) Komp do domu ma być wydajny
> i służyć kilka lat(?) więc chyba lepiej kupić przyszłościowego Athlona niż
> jakąś niedoróbke [przy całym moim szacunku do Intela i Celeronów] jaką jest
> celeron- to tylko niedorobione p4
Zgodze sie, ze Celeron to niedorobione P4, ale nie wydaje mi sie
przypadkiem, ze u wszystkich znajomych stabilnosc ich systemow z AMD
pozostawia wiele do zyczenia. Nie twierdze, ze to wina procesorow, ale
na pewno dobrac dobra, stabilna plyte nie jest latwo, a zasilacze tychze
znajomych tez pozostawiaja wiele do zyczenia, dlatego bezpieczniej
wydaje mi sie skorzystac ze znacznie slabszego Intela - Celerona.

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl