Re: matryce LCD starszej generacji

Autor: Pawel_sm (pawel_sm_at_poczta._nie_lubie_spamu_onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 19:15:16 MET

> W przypadku popularnych kiedyś matryc pasywnych (DSTN), różnica jest
> bardzo duża. Matryce dual scan są bardzo powolne, smużą, mają kiepski
> kontrast, jasność i bardzo wąski kąt patrzenia. Ale można się
> przyzwyczaić...

Matryce DSTN do programowania jak najbardziej sie nadaja... chociaz w
momencie przesowania teksty powstaja takie fajne smugi od literek :)

Matryce DSTN z ery celeron 500-1000 byly juz dosyc dopracowane.
Jednak jest male prawdopodobienstwo trafienia np. na celerona 800 z DSTN
jezeli wogole wtedy takie montowano, ja osobiscie mialem celerona 500 i
matryce DSTN w notebooku ale w innej wersji tego notebooka (drozszej) byla
juz TFT