Re: LCD 15" czy jednak CRT?

Autor: januszek (januszek_at_polska.irc.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 15:35:36 MET

Qgar napisał(a):

> To na co sie zdecyduje, zalezy glownie od tego co zostanie mi polecone.
> A wybor, wydaje mi sie, nie bedzie duzy, bo na to LCD moge przeznaczyc
> ok. 1500PLN. Co do CRT nie pytam jaki, tylko czy warto kupowac 15" LCD
> zamiast bardzo dobrego CRT 17".

Tendencje sa takie, ze co roku LCD taniej o 20% a warunki gwarancji
poprawiaja sie. Mysle, ze za rok, poltora LCD beda kosztowac polowe
tego co dzis a kazdy producent bez problemu bedzie wymienial panel
nawet z 1 swiecacym pikselem. Dlatego ja zaczekam z przesiadka
na LCD. Na dzis kupilbym jakis uzywany monitor z gornej polki.
Na przeczekanie tego czasu.

januszek