LCD 15" czy jednak CRT?

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 15:02:16 MET

To na co sie zdecyduje, zalezy glownie od tego co zostanie mi polecone.
A wybor, wydaje mi sie, nie bedzie duzy, bo na to LCD moge przeznaczyc
ok. 1500PLN. Co do CRT nie pytam jaki, tylko czy warto kupowac 15" LCD
zamiast bardzo dobrego CRT 17".
Zastosowanie monitora wszechstronne, domowe: filmy, gry (statyczne
raczej), aplikacje biurowe, przegladarka WWW, GG.
Przy okazji prosilbym o jakis link do artykulu opisujacego na co zwracac
uwage przy wyborze LCD. Nawet bardziej z tego bede zadowolony, jesli
bede potrafil sam wybrac, niz jak podane mi zostana konkretne modele.

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl