ślady wirusa. jak się pozbyc?

Autor: PawełH (pawelhan_at_gazeta.pl.nospam)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 15:23:11 MET

chcialbym prosic was o pomoc, bo sam juz siedze drugi dzien usuwając wirusa
(to byl redlof i w95.parite.b)
genaralnie udalo sie go pozbyc (mks z dosa oraz pqremover.com), natomiast
zostały mi 2 rzeczy ktorych nie moge przywrocic do normalnego stanu.
1. IExplorer6 ma ustawiona strone startowa na jakis spamerski adres i
zablokowana opcje jego zmiany na cokolwiek innego. nie moge tego odblokowac.
jak to zrobic?
2. outlook expres uruchamia sie potwornie wolno, ze 2 minuty conajmniej, z
kolei potem po otworzeniu pracuje na normalnej szybkosci az do momentu gdy
np tworze nowa wiadomosc - tu jest znowu to samo. (mam OE6). poradzcie co z
tym zrobic.