Re: jaki dysk twardy

Autor: Berry (jarmal_at_wp.pl.DELME)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 13:29:29 MET

"_darecki" <_darecki_at_NOSPAMtenbit.pl> wrote in message

[...]
> mam ten sam dylemat (szukam dysku, bo moja Baracuda 40GB ma baardzo duzo
> badsectorow)
> i kumpel, ktory pracuje w serwisie jednej z wiekszych firm w wawie
> powiedzial mi
> ze najmniej zwrotow i problemow maja z dyskami Samsunga
> nie wiem ile w tym prawdy, ale kumpel nie ma zadnego interesu w tym zeby
mi
> sciemniac
> Samsung tez daja 3 lata gwarancji
> ale zupelnie nie znam dyskow tej firmy, moze ktos ma jakies uwagi co do
> niego?

Ostatnio takze kupowalem dysk. Po przejrzeniu materialow w sieci wyszlo, ze
na dzien dzisiejszy Samsungi (P80) w porownaniu do Barracud 7200.7 sa
niewiele ale sa: cichsze, szybsze i tansze. To co najbardziej zaskakuje to
ze sa zdecydownanie mniej awaryjne od Seagate'a, zreszta dystrybutorzy daja
gwarancje 3 lata nawet na dyski z 2MB cache. W przypadku Seagate'ow daja
tylko rok lub 2 za doplata. Padlo wiec na Samsunga.

--
berry