Re: jaki dysk twardy

Autor: _darecki (_darecki_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 12:35:50 MET

> Jeszcze dzisiaj musze kupic dysk 120GB IDE 8MB Cache, 3 lata gwarancji.
> Do wyboru mam:
> -Seagate
> -Maxtor
> -Caviar
> Wazna jest wydajnosc i cicha praca.
> Ktory z nich polacanie i dlaczego? Osobiscie stawiam na seagate. To dobry
> wybor?

mam ten sam dylemat (szukam dysku, bo moja Baracuda 40GB ma baardzo duzo
badsectorow)
i kumpel, ktory pracuje w serwisie jednej z wiekszych firm w wawie
powiedzial mi
ze najmniej zwrotow i problemow maja z dyskami Samsunga
nie wiem ile w tym prawdy, ale kumpel nie ma zadnego interesu w tym zeby mi
sciemniac
Samsung tez daja 3 lata gwarancji
ale zupelnie nie znam dyskow tej firmy, moze ktos ma jakies uwagi co do
niego?

pzdr,
_darecki