Re: nforce i ram

Autor: Toms (80932905_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 12:25:23 MET

Wszystko zależy od płyty, na asusy na nForce są b. wymagające jeśli chodzi o
ram
sam miałem TwinMosy PC3200 2x256 cl2.5 i nie polecam nikomu
terz czekam na OCZ ale ta cena sprawia że serce bije mi szybciej więc nawet
o niej nie myślę

ps. jedni chodują rybki, inni zbierają znaczki........ :) a ja lubie
modernizować kompa co pół roku
i nic wam do tego :)

Użytkownik "Andre" <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> napisał w
wiadomości news:c1f0v7$l16$1_at_news.onet.pl...