Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 11:27:19 MET

Użytkownik "axial" <axial_at_poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości
> Jak będzie pracować "na wordzie " to przyzwoita 17" to minimum,
> bo nic tak nie mruga jak biały ekran z czarnymi znakami..
Osobiscie bym tez wolal LCD, ale dziwnie by mi sie wydawalo wydac
na monitor tyle co na cala reszte, bo taniego badziewia nie chcialbym jej
kupowac. Juz wole wowczas dobra 17stke CRT

> "Panienka" to jakiś gorszy gatunek???
> Nie należy jej się DD i dźwięk 5.1?? :-)
Dokladnie. Tez sie jej nalezy. Tym bardziej, ze spodobalo jej sie, gdy od
komputerka wstala, siadla do stolu (pod katem prostym w stosunku do
biurka stal) i nadal miala taki sam dzwiek w obu uszkach.

> Ja Creative-a zamieniłem na Geniusa, który brzmi lepiej,
> ładniej wygląda a satelity nie skaczą po półce na full mocy,
> chociaż moc jest duża.....Kosztują ok. 600zł.
> No i pilot do nich jest bezprzewodowy :-)
Heh, no ten pilot to mnie boli w tych Creativach. W dodatku ten
przewodowy jest bardzo czuly i lepiej zmieniac softwareowo volume, ale
nie zawsze sie chce.
Niestety ta cena zmienia postac rzeczy :/

Pozdrowionka
Qgar
qgar_at_interia.pl