Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 09:01:50 MET

Użytkownik "Witiia" <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2004-02-24 03:28, Użytkownik Qgar napisał:
> * monitor - kup jej jakiś LCD 15" - będzie się cieszyła, że jej komputer
> nie zajmuje dużo miejsca i sobie oczu przy okazji nie popsuje
Jak będzie pracować "na wordzie " to przyzwoita 17" to minimum,
bo nic tak nie mruga jak biały ekran z czarnymi znakami..

> * głośniki - wg mnie dla panienki bez sensu takie głośniki jak
> proponujesz, lepiej kup jakieś w miarę dobre 2+1 i będzie OK
A to co????
"Panienka" to jakiś gorszy gatunek???
Nie należy jej się DD i dźwięk 5.1?? :-)

Ja Creative-a zamieniłem na Geniusa, który brzmi lepiej,
ładniej wygląda a satelity nie skaczą po półce na full mocy,
chociaż moc jest duża.....Kosztują ok. 600zł.
No i pilot do nich jest bezprzewodowy :-)

:-))

ax