Re: Thinkpad T20, problem z kartą sieciową

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 10:37:25 MET

In article <c1ettq$fn5$1_at_news.onet.pl> "Janusz" <erfan_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: "Janusz" <erfan_at_poczta.onet.pl>
>Subject: Re: Thinkpad T20, problem z kartą sieciową
>Date: Tue, 24 Feb 2004 08:21:33 +0100

>Znalezłem odpowiednie ustawienie (było ustatwione na "Auto Detect").
>Spróbowałem przestawić na 10MB/Half duplex oraz 10 MB/Full duplex. W obu

Powinno byc w przypadku HUB'a 10Mb half duplex.

>Czy problem tkwi w hubie (Planet, niezbyt wysokich lotów), karcie sieciowe
>(uszkodzenie - chodziać w profilu sprzętowym pokazuje, że działą poprawnie),
>czy też brakuje jakiegoś kawałka oprogramowania??

Powinienes wyeliminowac przypadek uszkodzenia portu HUB'a i kabel sieciowy.
Jesli w innym porcie HUB'a i na sprawdzonym kablu bedzie to samo to raczej
karta jest uszkodzona (chyba, ze jest konflikt przerwan w komputerze).

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name