Re: Thinkpad T20, problem z kartą sieciową

Autor: Janusz (erfan_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 08:14:22 MET

> Powinienes wyeliminowac przypadek uszkodzenia portu HUB'a i kabel
sieciowy.
> Jesli w innym porcie HUB'a i na sprawdzonym kablu bedzie to samo to raczej
> karta jest uszkodzona (chyba, ze jest konflikt przerwan w komputerze).

Kable sa dobre, rowniez hub jest OK (probowalem na roznych kablach i portach
polaczen z komputerem stacjonarnym i zawsze dzialalo).
Poniewaz w dzienniku zdarzen pojawialy sie bledy, sprobowalem innego
podejscia: sformatowalem partycje i zainstalowalem XP.
Bez zmian - system pokazuje status "kabel sieciowy odlaczony".

Przygladajac sie profilowi sprzetu zauwazylem, ze karta sieciowa i karta
muzyczna uzywaja IRQ 11, ale nie ma komunikatu o konflikcie - czy to nie
jest dziwne?
(sprobowalem wylaczyc karte muzyczna, ale nie wylynelo to na dzialanie karty
sieciowe).

Moja ostatnia nadzieja to bezposrednie polaczenie komputerow skrosowanym
kablem sieciowym, jesli tak nie pojdzie, pozostanie mi juz tylko kupic
sieciowke na PCMCIA.

Dziekuje za wszystkie sugestie

Pozdrawiam
Janusz