Re: Thinkpad T20, problem z kartą sieciową

Autor: Janusz (erfan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 08:21:33 MET

> Nie - karta w thinkpadzie chodzi zarowno na 100 jak i na 10Mbit.
Sprawdzone
> praktycznie - w domu mam hub 10-ke a w pracy 100-ke. Ustaw sobie
> autonegocjacje karty bo moze masz wpisane w ustawieniach karty na stale
100.
[ciach]

Znalezłem odpowiednie ustawienie (było ustatwione na "Auto Detect").
Spróbowałem przestawić na 10MB/Half duplex oraz 10 MB/Full duplex. W obu
przypadkach hub pokazywał połącznie (dla przypomnienia przy Auto Detect
karta pokazywała konflikt).
Windows po każdej próbie włączenia karty twierdzi że "kabel sieciowy jest
odłączony", dodaktowo zauważyłem że w dzienniku systemowym pojawia się wpis
następującej treści:

Serwer nie mógł utworzyć powiązania do transportu \Device\NetBT_Tcpip_
{316A.....

Czy problem tkwi w hubie (Planet, niezbyt wysokich lotów), karcie sieciowe
(uszkodzenie - chodziać w profilu sprzętowym pokazuje, że działą poprawnie),
czy też brakuje jakiegoś kawałka oprogramowania??

Pozdrawiam
Janusz