Re: Głośniki Tracer Bolero

Autor: Dead (falos_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 10:21:16 MET

Użytkownik "Speedy" <speedy_at_2a.pl> napisał w wiadomości
> Hej
> Czy ktoś z obecnych ma lub miał takie głośniki może? TRACER
TRG-2S-1000-A-2

nie mam zaufania do firmy Tracer... moze tylko mi trafialy sie "zonki"....
ale jakosc podzespolow produkowanych przez ta firme znaaacznie odbiega od
(oczywiscie duzo drozszych) czesci producentow "renomowanych". Tak wiec
porownywanie jakiegos zestawu glosnikowego tej firmy do produktu creativ'a
chyba nie jest zbyt trafione.

Pozdro
Dead

Ps> Opinie wyrazone w tym poscie sa moimi subiektywnymi odczuciami po
kontakcie z kilkoma produktami firmy Tracer i nie musza byc regula. Byc moze
ktos sobie ta firme chwali..