JARRED-rolnik (wirus ?)

Autor: neelix (aneelix_at_wp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 10:14:52 MET

Kilka miesięcy temu pojawił się na ekranie monitora jakiś ćwok o imieniu
Jarred siedzący na czerwonej maszynie rolniczej . Namawiał do uruchomienia
czegoś. Oczywiście zignorowałem jego namowę. Przeskanowałem NIS 2003, ale
nic nie znalazłem. Być może od tego momentu pojawiły się się problemy z
Nerwostratą i antywirusem. Wczoraj, tj. 23.02 po blisko 2-tygodniowej
przerwie w żeglowaniu upierdliwy tyfus pojawił się ponownie. Podejrzewam, że
siedzi u mnie od tych kilku miesięcy. Jak pozbyć się intruza ? Jeżeli wiecie
o co chodzi to pomóżcie. Mam już dość tego lokatora.

--
Pozdrawiam
neelix