Polska Zjednoczona Partia Logitech

Autor: januszek (januszek_at_polska.irc.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 08:49:15 MET

    Szukam kontaktu mailowego do Logitech Polska.
Szukałem w Internecie i niestety nie ma. Ba nie ma
nawet numeru telefonu do Polski... Bardzo jednak
chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z klawiaturami
Logitech UltraX Flat bo próbuję taką kupić już od
grudnia 2003 i... I nic ;) Okazuje się, że jest to
rzecz tak skomplikowana jak zakup pralki lub
telewizora w czasach PRL-u. Jakiś czas temu,
zamówiłem taką w sklepie internetowym benchmarku
i czekam, czekam, czekam...

    Najnowsze wieści, w postaci informacji od
sprzedawcy, głoszą, że takie klawiatury pojawią się
w połowie marca. Mam nadzieję, że chodzi ma marzec
2004 a nie 2005. Przy czym zaznaczam, że chodzi mi
o taką zwykłą klawiaturę a nie wersję specjalną z
własnoręcznym autografem szefa koncernu Logitech ;)

Pozdrowienia.

januszek