Re: i jeszcze jedno

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 23:33:22 MET

strOOs. <stroos83-cutit-_at_go2.pl> wrote:
> Aha, plytke kup najlepiej na nowych chipsetach - jak zainwestujesz w jakies
> plyty ECS/ASRock to mozesz dostac starszy chipset i potem juz wymiana procka
> bedzie utrudniona, a poza tym slabsza wydajnosc.

ale jak widac w tym przypadku nastepna wymiana moze byc rowniez za kilka lat
- wtedy "przyszlosciowa" plyta glowna moze okazac sie pomylka.
tak socket a, jak i s478 nie maja przed soba zbyt dlugiego zywota.

a roznice wydajnosci - bez przesady, ja tam ze swojego kt266a jestem
zadowolny.

> I spytaj w sklepie czy jakies markowe plytki maja sloty i DDR i SDR chyba,ze
> chce pamiec tez od razu zmienic czy poczekac. Lepiej zmienic, ale zawsze sa
> wzgledy finansowe:)

zawsze plyty ddr/sdr oparte beda na starszych chipsetach - w koncu cos te
sdr musi ciagnac :)

pozdrawiam,
shadow