Re: i jeszcze jedno

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 23:01:40 MET

"Jacek B" <cybek_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> co to jest to DRAM PC3200(DDR400) i jak to sie ma do mojego SDRAM 256MB
> 133MHz.

Ma sie tak, ze jest szybciej:)

> i co to jest FSB 400

FSB 400Mhz to magistrala efektywna, prawdziwa jest 200MHz

i jak to sie ma do mojego celerona 500/66, czy szyna
> 400 to jakis blef marketingowy czy to zeczywiscie jest 400 MHz.
> i co to jest kontrolen SATA, ja mam teraz UDMA 66.

SATA to nowy kontroler dyskow - musisz miec dysk SATA:)

A co do plytki to jak nowy sprzet chcesz kupic to jakies GA/Asus/Epox/Abit,
cos tego typu. Znajdziesz juz prostsze modele w granicach 260-300zl, a
wystarcza Ci, jesli nie bawisz sie w krecenie na max'a. AMD 2000 juz
spokojnie powinno starczyc.
Aha, plytke kup najlepiej na nowych chipsetach - jak zainwestujesz w jakies
plyty ECS/ASRock to mozesz dostac starszy chipset i potem juz wymiana procka
bedzie utrudniona, a poza tym slabsza wydajnosc.
I spytaj w sklepie czy jakies markowe plytki maja sloty i DDR i SDR chyba,ze
chce pamiec tez od razu zmienic czy poczekac. Lepiej zmienic, ale zawsze sa
wzgledy finansowe:)