Na jaki zmienić?

Autor: R2rek (artur_obrzut_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 23:46:22 MET

Hej...

Od ładnych paru lat stabilnie i niezawodnie służy mi Celeron 400 na MSI
MS-6151 (Slot1, Intel i440BX/ZX) :)
Jest przy tym 256MB RAM, GF2 400MX, 60GB dysk.

Zastanawiam się ostatnio czyby trochę do niego nie dołożyć :)
Ale mówiąc "trochę" mam na myśli naprawdę jak najmniej i myślałem o zmianie
procka (allegro). Mam w związku z tym kilka pytań:

1) jakie procki maxymalnie moge włożyć na płytę z/bez przejściówek?
2) który z nich najbardziej opłacałoby się włożyć (najważniejszy
współczynnik cena/jakość :)
3) czy opłacałoby się dołożyć i kupić przejściówkę na slot1 i włożyć lepszy
procek?

Nie gram w ogóle, ale zdarza mi się używac pamięciożernych programów dość
często (najczęściej Photoshopa).

Z góry dzięki - R2rek.