odklejanie wiatraczka z herculesa 8500

Autor: Jakub Wysocki (jakubokey_at_usunto.o2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 23:09:16 MET

witam, mam taką kartę niestety wentylator jest przyklejony na amen, czytałem
co nieco o metodzie z mrożeniem, ale mam być szczery obawiam się jej co
nieco, jest jakiś inny sposób aby dobrze schłodzić kartę ? Moze jakis wentyl
wielki na śledziu albo co ? Choc wolałbym radiator zalmana co by było cicho,
gdyz ten wentylatorek na tym herculesie 8500le jest teraz najgłosniejszym
elementem w moim kompie.
A zmieniac karte na radka9200se z radiatorem mi sie nie usmiecha bo mam
10300 p w 3dmarku2001se, wiec narazie mi to zupelnie wystarczy.
Pozdrawiam
Kuba