Re: Nagrywarka Pioneer DVR-107D

Autor: shogun (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 22:23:12 MET

shogun z adresu <lonestar1_at_o2.pl> napisał w artykule
c1djgl$nh7$1_at_nemesis.news.tpi.pl:

> shogun z adresu <lonestar1_at_o2.pl> napisał w artykule
> c1di44$amp$1_at_korweta.task.gda.pl:

i to samo pytanko, jesli mozna, do nowych, szczesliwych uzytkownikow
TDK 880n:
http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/tdk_880n/1.php
http://www.cdrinfo.pl/newsy/archiwum/005464.php

Czy moglibyscie pomoc mi sie zdecydowac miedzy Pioneerem DVR107D
a TDK 880n ? Czy orientujecie sie moze jak na nich chodza tanie krazki ?
Czy sa jakies istotne mankamenty lub zalety, ktore pomoglyby w wyborze ?