Re: Nagrywarka Pioneer DVR-107D

Autor: Leszek (to.nie_at_adres.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 09:55:28 MET

Nie wiem jak A07, ale moja A05 mimo ze powinna normalnie nagrywac x4 to
strasznie grymasi. Prawidlowo udaje sie zapisac tylko na najlepszych
(najdrozszych) nosnikach. Na innych odczyt pada przy 70% tak wypalonej
plyty. Musze nagrywc x2 aby miec pewnosc. Z tym x8 moze byc podobnie jesli
juz beda odpowiednie plytki. Generalnie odradzam Pioneera - bo to co mam
(A05) to ani dobra nagrywarka ani czy dobry czytnik. Dzis kupilbym
nagrywarke TDK x8.

Pozdr,
leszek