Re: pytanie o o PIII

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:33:54 MET

"Kokopiko" <kokopiko_at_poczta.onet.prl> wrote in message

> Nie włożysz do tej płyty takiego procesora. Taką czestotliwością taktowany
> jest P3 Tualatin.

"puscic to wszystko w cholere" chyba znaczylo, ze chce i plyte wymienic:)

przesada?

Jest. Wg mnie kup AMD 1700 + plytke do niego i wyjdziesz na tym duzo lepiej.
ABITa puscisz calkiem dobrze, a jak pamieci pojda na allegro to malo do DDR
doplacisz. Ew. mozesz kupic plytke low-end ktora obsluguje SDR/DDR.