Re: pytanie o o PIII

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.prl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:37:44 MET

> Jest. Wg mnie kup AMD 1700 + plytke do niego i wyjdziesz na tym duzo
lepiej.
> ABITa puscisz calkiem dobrze, a jak pamieci pojda na allegro to malo do
DDR
> doplacisz. Ew. mozesz kupic plytke low-end ktora obsluguje SDR/DDR.

Ten ostatni pomysł to w ostateczności, jak cały świat się zawali i tylko to
zostanie. :-)
Ja kupiłem ASUS TUSL2 + P3 933 za 400zł komplet. Procek chodzi na FSB 160Mhz
co daje 1120mhz.
Jeśli nie potrzebujesz super szybkiego sprzętu to P3 jest najlepszym
rozwiązaniem. Może byc Athlon ale do tego musi być super płyta.