mam klopot z portem IR:/

Autor: bartman (bartman1_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:21:46 MET

witam!
niedawno zmienilem plyte glowna na ECS K7VTA3 i po podlaczeniu portu
podczerwieni(wewn.)okazalo sie,ze Windows XP rozpoznal "wbudowane urzadzenie
podczerwieni" i zainstalowal je na przerwaniu IRQ 3. wczesniej mialem plyte
ECS P6BXt-A+ i w identyczny sposob podlaczalem ten port i wszystko dzialalo!
(w bios-ie oczywiscie uruchomilem port IR) jedyna roznica, jaka zauwazylem
to fakt,ze nie mam ikony portu podczerwieni w panelu sterowania! czy mozecie
mi pomoc? interesuje mnie,czy to jest problem zlego podlaczenia do plyty,czy
raczej zle zainstalowane sterowniki portu podczerwieni w XP? i czy wreszcie
nowa instalacja XP moze mi pomoc,albo jak moge sprawdzic, gdzie jest blad?
pozdrawiam