Re: Obudowy

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 19:11:54 MET

Neekak wrote:
> Witam!

> Mam BX'a od pół roku... może jakoś pomogę.

Pomogłeś, pomogłeś i dzięki za to.

> No właśnie... w szerokim tego słowa znaczeniu - nie nosi. :-)
:D

> Nie mam porównania ze starszym typem, ale niestety powoduje wieksze
> rezonanse. Rozwiązałem to wkładając gumowe uszczeleczki między napęd o
> ścianki mocowania. Jest cicho.

Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Jeśli byłbyś tak uprzejmy, trzasnął
fotkę temu wynalazkowi i wrzucił mailem do mojej skrzyneczki, byłbym
wdzięczny. Jestem nieszczęśliwymposiadaczem CD-RW Plextora i w mojej
aktualnej budzie przenosi on niemiłosierne drgania i wibracje na obudowę, a
nawet biurko :)

> Hmm.. ja osobiście polecam. Design mi odpowiada i jest miło.

Mnie również ;) Chyba jednak zdecyduję się na tego BXa.

> W razie pytań - śmiało. Podzielę się opinią z użytkowania.
... z czego skrzętnie skorzystałem.

> Pozdrawiam. Neekak.

Kolu