Re: Obudowy

Autor: Neekak (kakinWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 15:25:41 MET

Witam!

> Zwracam się do ZNAWCÓW tematu, także grupowiczów, z podobnym dylematem wyboru.
Mam BX'a od pół roku... może jakoś pomogę.

> Czy nowa seria BX jest pod któryms z ww względów lepsza, ergonomiczniejsza
> etc. od nieco straszych serii (Dragon Matrix), bo fakt, że to najnowszy
> wypust, nie musi przecież nosić znamion nowoczesności
> w szerokim tego słowa znaczeniu.
No właśnie... w szerokim tego słowa znaczeniu - nie nosi. :-)

> ...natomiast pojawiły sie śrubki i zatrzaski. Czy ta modernizacja nie
> przysparza aby czasem wiekszej ilosci drgań, rezonansów?
Nie mam porównania ze starszym typem, ale niestety powoduje wieksze rezonanse.
Rozwiązałem to wkładając gumowe uszczeleczki między napęd o ścianki mocowania.
Jest cicho.

> Kolejna nowinka to bezśrubkowy montaż kart rozszerzeń w przyp. BXa.
To akurat jest fajna rzecz, wręcz świetna jak dla mnie. Trzyma mocno i pewnie!
U mnie trzyma kartę z pasywnym Zalmanem i ani drgnie.

> Tylna scianka wraz z serią BX dostała nową fakturę grilli...
Mam tam dwa Zalmany spowalniane Rhoebusem Sunbeama, jak dla mnie nie ma różnicy
czy dmuchają przez grilla, czy też nie przez niego.

> Być może są jeszcze jakieś mniej lub bardziej istotne różnice...

Kupowałem budę pół roku temu, więc może coś sie zmieniło w niej, ale tak:
1. Filtr jest na przedniej ściance. Skuteczny, buda się nie brudzi.
2. W moim przypadku nie było żadnych wentyli w środku.
3. Plastikowe obejmy do wentyli w budzie, jak dla mnie nie powodują jakiegoś
zwiększenia hałasu przez rezonanse czy coś takiego. Siedzą i trzymają mocno.
4. Też zależało mi na cichej budzie i nie narzekam... Zresztą to kółko
zamknięte... Po wyciszeniu wszystkiego, teraz słyszę szum wentyla z zasilacza.

Hmm.. ja osobiście polecam. Design mi odpowiada i jest miło.
W razie pytań - śmiało. Podzielę się opinią z użytkowania.

Pozdrawiam. Neekak.