Re: Zworki zamiast drutmoda? [pci/agp]

Autor: Przeklety (Przeklęty_at_Piekło.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 19:15:47 MET

bios niestety nie podaje mi częst ani dzielnikow... :/

> Są karty na PCI wyświetlające taktowanie... U mnie bios podaje, ale
> dopiero w najnowszych wersjach. Dużo płyt w ogóle nie podaje. A Aida
> sie raczej nie myli...

AIDA - hmm - ale w którym miejscu? - zrobiłem raport
w txt i przeszukując ten pliczek nie znalazłem częst
pci [szukałem ciągu "33 Mhz"] ... kurrrcze - potrzebne
mi widać dokładniejsze wskazówki :|

(powinno być chyba w płyta_główna>płyta_główna - ale
tam widzę inne megaherce [m.in v-link...])

dzięki za cierpliwość!
i pozdrawiam
.z