Re: odzyskanie danych z płyty CD-RW ?

Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 04:28:04 MET

"Iluminat" <iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl> w news:c1d9qm$a5l$1_at_inews.gazeta.pl
napisał(a):

> Może masz jakiś dziwny czytnik, bo odczytuje moje posty wybiórczo.

Wolałem przmilczeć np. 'BadCopy Pro' bo jak widać jaja sobie robisz ...

> [...]

Żartowniś ... proponuję zapoznać się bliżej, do czego służą te programy.
Lub/i sprawdzić je osobiście ...

> Jak skasowałeś płytkę na czysto, a
> nie sam TOC, to możesz mieć tylko żal do siebie bo danych nie odzyskasz.

Ja zawsze kasuję tylko TOC, czyli robię szybkie formatowanie.

ROTFL ...

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Pro450 + GF FX 5700 U 128MB 500/950  & SBLive + 4 Speakers ]