Re: problem z uruchomieniem kompa z Athlon1700

Autor: marek (burteam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 16:20:21 MET

w BIOS jest tylko jedno miejsce chyba gdzie moge to zrobić
(nie jestem znawcą)
i przestawiałem ze standartowej konf. 100/100 na 133/133 przy napięciu(?)
raz 1.760 lub 1.744
(i nic wiecej nie ruszam poza wykryciem napedów -czasami -> po resecie CMOS
i wpieciu ich)
Oba te ustawienia nie działaja stabilnie - być może z tego głównego powodu
jakim jest wyłączanie się kompa (?)
Ale rzeczywiście były takie momenty kiedy mogłem podejrzeć, ze wyświetla
przy starcie 1700.
W innych monitor wcale sie nie włączał i musiałem resetować CMOS.....

marek