Re: problem z uruchomieniem kompa z Athlon1700

Autor: mhuzar (marhuz_at_zwm.punkt.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 09:42:23 MET

Może nie w temacie.....Ale sam miałem kiedyś taką płytę....I modliłem się
tylko żeby jak najszybciej uzbierać pieniądze na coś porządnego.........O
ile na Duronie chodziła całkiem nieźle, to po wsadzeniu Athlona zaczęły się
jajka.........
Wiem że chcemy jak najtaniej złożyć kompa który będzie zadowalająco działał,
bez jakichś dziwnych rzeczy..... Ale nie na ECS i napewno nie na płycie
K7S5A !!!!!
Temat ten przewija się przez grupę ( nie tylko tą), od początku powstania
tej płyty......
tj. od jakichś 3 lat chyba.
Apeluję - NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA !!!! - chociaż jest tani.
( Dla tych którzy się teraz oburzą bo u nich działa bardzo dobrze -
GRATULACJE - jesteście nielicznymi szczęsliwcami ) :)
Pozdrawiam
mhuzar