Re: Dysk rzezbi bez powodu

Autor: Grzegorz Czuba (grzegorzczuba_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 16:21:04 MET

Użytkownik "Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl> napisał w wiadomości
> Zacny marikaz wszem tu ogłosił

wiesz co, zauważyłem podobny problem u siebie od jakiegos czasu, mam także
Barracude 7200, oraz Gf4Ti4200 (choć karta pewnie nie ma nic do tego) i ten
sam objaw - dysk pracuje przez jakiś czas, potem przerwa i znowu, i to
zarówno w WinMe, WinXp jak i w _Linuxie_(!)

mnie osobiście się widzi że to nędzna Barracuda wykańcza się nerwowo... :(

aha, SMART wyłączony w BIOSie....