Re: Dysk rzezbi bez powodu

Autor: uziel (uziel_at_hot.NOSPAM.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 08:41:55 MET

Użytkownik "marikaz" <marikaz_at_nomail.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam taki wkurzajacy problem. Od jakiegos czasu zauwazylem, ze
> bez jakiejkolwiek przyczyny dysk co jakis czac zaczyna
> pracowac i robi to tak intensywnie, ze diodka od dysku
> swieci sie prawie jednostajnym kolorem.

> AVGCC32.EXE AVG Control Center
> AVGSERV9.EXE AvgServ - displays notification message
> CTFMON.EXE Cicero Loader
> DDHELP.EXE Microsoft DirectX Helper
> EXPLORER.EXE - Windows Explorer
> KERNEL32.DLL - Składnik jšdra Win32
> LOADQM.EXE - Microsoft QMgr
> LVCOMS.EXE - LVCom Server
> [...]

Ja stawiam na Harmonogram zadan - byc moze masz tam wlaczone jakies
wyszukiwanie wirusow, albo inne cuda podczas pozornej bezczynnosci
komputera. Najlepiej harmonogram calkowicie zatrzymac (menu:
Zaawansowane/Zatrzymaj prace Haromonogramu).
Poza tym stawialbym tez na indeksowanie dokumentow z Office'a - widze, ze
masz tam jakis menager MS - "LOADQM.EXE - Microsoft QMgr". Sprawdz rowniez,
czy nie masz przypadkiem "FindFast" w programy/autostart - jesli tak, to
wywal to.

--
uziel