Re: Gericom

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 03:17:59 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek popołudniem, Przemek napisałeś
na pl.comp.pecet coś takiego:
> Cześć, chce kupić laptopa i nie wiem co mam wybrać.

I tak było zadać pytanie. Jak będziesz pytał o określone marki to cię
tu chłopie zjedzą na grupie nawet za to że ktoś miał CA i odradza
Gericom'a.

> Zainteresowała mnie firma gericom oferując laptopa Celeron
> 2,4/256MB/30GB/COMBO za 3690+VAT.

IMHO Jeżeli Cel nie mobilny to na pewno nie! Lepiej już coś na
AthlonieM. 512MB Ramu to też by się bardziej przydało.

> Jeśli zna ktoś tą firme i może mi coś o niej powiedzieć to będę
> bardzo wdzięczny.

Znam bo mam jak w stopce. I o dziwo. Zero problemów. Po roku bateria
trzyma jak trzymała ~4h. Zero bad pizeli, subpixeli i co ktoś by inny
wymyślał. Wszystko działa b.dobrze. Jest cichy bo wiatraczek to się
włącza przy normalnej pracy z www/mail, edytorem tekstu czy
skoroszytem raz na ok 15-25minut po jakieś 2-3min. Także opowieści
dziwnej treści związane z warkotem. Także w testach wydajności jest
porównywalny z desktopowymi odpowiednikami z taką samą konfiguracją.
Poszukaj mojego posta na grupę z poprzedniego roku (www.google.pl) i
tam jest zamieszczone zestawienie notebooków. Co do opinii to raczej
poszukaj u zachodnich sąsiadów. To co jest na grupie to jest po prostu
znikoma ilość na której w ogóle nie można brać za pewnik. Niemcy o
dziwo mają dobre zdanie o firmie i jakości sprzętu. Ja na dzień
dzisiejszy także.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --