Re: odzyskanie danych z p³yty CD-RW ?

Autor: Iluminat (iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 13:44:11 MET

W wiadomo¶ci: c1co17.2s0.8_at_Hobby.od.18.lat, Sander napisa³(a):

> Przez kilka(na¶cie) lat NIE s³ysza³em/spotka³em siê z takim programem

Kilkana¶cie lat temu to ciê¿ko by³o o p³ytki CD-RW. Kilka dobrych lat temu
te¿. Zacofany jeste¶. ;)))

> 1. Nigdzie nie napisa³em, ¿e takich programów nie ma.

Nie. Da³e¶ tylko do zrozumienia. Zasugerowa³e¶ po prostu.

> 2. Napêdów CDRW u¿ywam od 7 lat, i osobi¶cie nie spotka³em
> siê z takim programem.

Okej. Ja u¿ywam przynajmniej tyle samo. Nie daje mi to mo¿liwo¶ci wyra¿ania
opinii, ¿e co¶ nie istnieje. Lub, ¿e s±dzê, ¿e nie istnieje.
Przeczytaj moje propozycje w odpowiedzi na post Majki. Mo¿e Tobie te¿ siê
przyda. Zdaje siê, ¿e nawet DirecCD 5 ma Unerase.

> J/w, z tym ¿e nie mogê powiedzieæ z ca³± pewno¶ci±, ¿e takowych nie
> ma.

No to po co wysma¿y³e¶ w ogóle tego posta? Ani to tak, ani to nie. Po prostu
dla pocieszenia? ;)))

--
Pozdrawiam,
*Iluminat*