Re: DYSK SEAGATE 120GB BARRACUDA 7200.7 8MB i hałas

Autor: Keruj (keruj25_at_tlen.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 13:41:50 MET

> Juz spotkalem sie z opiniami, ze chodzi glosno.
> Dziwne, ze u kolegi chodzi cicho?
>
> Moge dodac, ze u mnie glosno chodzil na Chiftecu 360 i tak samo chodzi na
> 420,
> wiec to raczej nie zasilacz.
> Aha, moj jest SATA.
> Czyzby byl jakic dynks (tak to sie pisze?) dzieki ktoremu bedzie ciszej?

Gdy by nie to że poszedlem do kumpla przegrywac dane to bym pewnei go oddal
na gwarancji ... odglos jest ze srodka poprostu tak jakby mial walnieta
glowice podczas defragmentacji ... ale u niego dysk slychac jak sie blisko
jest ale kiedy dysk sobie lezal w odleglosci ok. 1,5 m wogole go nie bylo
slychac a danych sporo lecialo cale Gb danych ... ehhh system od nowa
postawiony wiec to tez nie to juz przy ladowaniu sysstemu terkocze .... moze
moj Epox 8RDA+ sie sypie.

Keruj