Re: Obudowy

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 01:19:39 MET

A jeszcze jedno. Natknąłem się na recenzję BXa
http://216.239.39.104/translate_c?hl=de&ie=UTF-8&oe=UTF-8&langpair=de%7Cen&u=http://www.dark-tweaker.com/Chieftech-bx.htm&prev=/language_tools
i na tej fotce http://www.dark-tweaker.com/Case/chieftech-bx-45.jpg
przedstawiony jest jakiś problem z montażem, którego się obawialem. Link
powyzej podalem przetlumaczony już na ang., ale oryginał jest po niemiecku,
więc jesli ktoś tylko w tym języku, łatwo moze z adresu usunąc poczatęk
wstawiony przez google'a.
Wlasnie będę mieć takie samo chlodzenie GPU na grafice, jak zostalo to
pokazane na tym zdjęciu. Dlatego też mam pytanie, czy ten nowoczesny,
bezsrubkowy montaz kart jest także bezproblemowym w przyp. śledzi kart
rozszerzeń (a konkretnie grafiki) o podwójnym rozmiarze? Ewentualnie, czy
mozna zrezygnować z tego zatrzaskowego mechanizmu na rzecz sprawdzonych już,
najzwyklejszych śrubek?

Podrąże może jeszcze temat z tym tylnim okratowaniem w(y)lotów powietrza z
budy. Czy ktoś porównywał poziom hałasu jednej budy (rodzina MX, TX, itp.) z
drugą (BX) i jakie odczucia - jest to zwiekszenie poziomu hałasu, czy nie
ma?

Pozdr.,
Kolu