HP 5L - problem z podlaczeniem do komputera (LPT umiera)

Autor: Teo (teo_at_no_prv.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 21:55:32 MET

Witam
Mam w domu drukarke HP LaserJet 5L. Postanowilem podlaczyc ja do swojego
komputera (mam inna sieciowa, ale nie chce mi sie biegac do drugiego pokoju
po kartki - ahh to lenistwo). Mam problem z podlaczeniem jej do komputera -
moja plyta nie ma LPT. Nie chce kupowac karty z LPT. Przemyslalem wiele
rozwiazan, ale poniewaz mam jeszcze 6 wolnych wejsc USB ;] to chcial bym to
wykorzystac. Jest jakas przejsciowka z LPT na USB? Bylo by to
najwygodniejsze dla mnie. A moze jest taka przejsciowka na FireWare??

Pozdrawiam