[OT] Re: HP 5L - problem z podlaczeniem do komputera (LPT umiera)

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 22:28:21 MET

Niejaki Teo twierdzi jakoby:
> Witam
> Mam w domu drukarke HP LaserJet 5L. Postanowilem podlaczyc ja do swojego
> komputera (mam inna sieciowa, ale nie chce mi sie biegac do drugiego pokoju
> po kartki - ahh to lenistwo). Mam problem z podlaczeniem jej do komputera -
> moja plyta nie ma LPT. /cut/

Może nie na temat, ale się podepnę.

Płyta bez LPT? Robią takie coś? I może RS232 też nie ma?
Toć to przecież podstawowy interfejs komunikacyjny jest! Przepraszam,
czy ja taki stary jestem (no bez jaj, ma 17 lat :> ), czy czasem nie
nadążam, ale nie wyobrażam sobie płyty bez COMa i LPT!

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//