Re: lcd iiyama

Autor: Robert (wasc_at_and.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 21:53:12 MET

> Witam !
> Chcialbym sie dowiedziec czy ktos z Was ma, a moze uzywal
> LCD Iiyamy H430-W. Szczerze mowiac przymierzam sie do
> tego panelu... Jaka on dokladnie posiada matryce IPS czy PVA ?
> Jak jest z odwzorowaniem kolorow, katami i czasem reakcji ?
> Mozna "spokojnie" ogladac filmy, czasami pograc w FPP ?
> Czy raczej zastanowic sie nad modelem z matryca TN+Film ?
> --
> Pozdrawiam !
> Zbylu

Od piątku mam ten panel i powiem tak - jeśli tylko do gier i filmów będziesz
go używał to bierz ten monitor smużenia nie ujrzysz, kolor rewelacja. Do
prac biurowych, internet, słowem praca z tekstem to poważnie się zastanów!!!
Monitor tak daje po oczach że trudno przy nim wysiedzieć. No i małe kąty
zwłaszcza w pionie.