Problem z MSI kT4V

Autor: Jacek (student250_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 20:24:43 MET

Na początek konfiguracja sprzętu:
Athlon XP 1800+
Płyta MSI KT4V
Pamięć DDR 512 MB KINGSTON
Grafika Prolink GF FX 5200
ZASILACZ CODEGEN 300W
Powoli zaczynam tracić cierliwość do tej płyty. Komputer zawiesza się czasem
tuż po starcie, zaraz po wykonaniu POST czasem trochę później. Ponowne
włączenie nie pomaga, jest tylko czarny ekran. Czasem pomaga odlączenie
wszystkich napędów od zasilacza. Zdarza się, że komputer chodzi poprawnie
cały dzień a na drugi dzień nie chce się uruchomić.
Ten sam sprzęt z komputera wkładam do innej płyty i wszystko śmiga OK.
Mimo wszystko sprawdziłem różne zasilacze (CODEGEN, CHIEFTEC, ENLIGHT),
pamięci (KINGMAX, KINGSTON, INFINEON, SPECTEK), karty graficzne (GF 2 MX
400, GF 4 MX 440, GF FX 5200, GF FX 5600, RADEON 9100, RIVA TNT 2), pocesory
(DURON 1300, Duron 1600, Athlon XP 2000+, Athlon XP 2500+) i nic nie
pomogło - ciągle to samo.
Płyta już trzy razy była w serwisie ACTION i wracała z adnotacją, że
wszystko gra. Ostatnim razem podobno była testowana nawet w MSI i wróciła z
adnotacją, że coś było naprawiane.
Sam już nie wiem co o tym myśleć. Miałem różne problemy z komputerami, ale
ten po prostu mnie irytuje.

Pozdrawiam

Jacek

Ps. zna ktoś może e-mail lub telefon do serwisu MSI w Polsce ?