Re: Problem z MSI kT4V

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 17:51:56 MET

Użytkownik "Jacek" <student250_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Na początek konfiguracja sprzętu:
> Athlon XP 1800+
> Płyta MSI KT4V
> Pamięć DDR 512 MB KINGSTON
> Grafika Prolink GF FX 5200
> ZASILACZ CODEGEN 300W
> Powoli zaczynam tracić cierliwość do tej płyty. Komputer zawiesza się
czasem
> tuż po starcie, zaraz po wykonaniu POST czasem trochę później. Ponowne
> włączenie nie pomaga, jest tylko czarny ekran. Czasem pomaga odlączenie
> wszystkich napędów od zasilacza. Zdarza się, że komputer chodzi poprawnie
> [...]
Może niewiele ci pomoge ale poszukaj w archiwum (jak znajde sam w swoim to
podesle ci jakies dokładne namiary ale nie obiecuje) jakis rok temu był
dyskusja o KT4V (nie pamientam), w kazdym razie chodziło o coś takiego że w
pierwszej serii trzeba było właczyc pewną opcju w biosie ( no i tu niestety
niepamientam jaką).
Ale jezeli jest to nowa płyta ( te kupowane po 1-01-2003) ta opcja już była
uruchomiona i w takim razie nie mam pomysłów
przepraszam za tak skompe informacje i życze udanego rozwiazania problemu
( u mnie podobny zestaw na MSI KT4V chodzi bez rzadnych problemów)