Re: HP LaserJet 6L.

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 20:24:34 MET

> W opcjach ma HP LaserJet 4L i port LPT1,
> pominno być ok, a nie jest :(((

ja mam w firmie cos takiego jak 5 MP i tam z driverami w byl program pod
DOS, ktory przesylal stosowne kody do drukarki, a gadam o tym dlatego ze
dzialalo to tez z HP 6L, ktora tez w ten sposob ustawialo sie.
Wysylalo sie na LPT programik a wlasciwie taki batch'o-skrypt.
Nie mam tego przy sobie ale na jutro postaram Ci sie skolowac to na priva
;-)
Jesli oczywiscie bedziesz mial ochote.
Poszukaj w driverach do 6L moze u HPka tez cos takiego znajdziesz.
Dawno dosc to robilem i nawet nie pamietam jak to sie nazywalo. Ale jutro
skocze do firmowego komputera i tam wsio powinno jeszcze lezec ;-)

zdrowko
x4y4